Shop Mobile More Submit  Join Login
Grim Adventures by theCHAMBA Grim Adventures by theCHAMBA
Wish they'd release more of this series on DVD.

Billy, Grim and Mandy in RandomVeus style.

-tools-
PhotoshopCS6/Intuos4

If you want to see images updated sooner, subscribe to my FACEBOOK page!
Add a Comment:
 
:iconcupcakez1688:
Cupcakez1688 Featured By Owner Nov 29, 2014
I love everything about this picture~
Reply
:iconthechamba:
theCHAMBA Featured By Owner Dec 1, 2014
thank you very much
Reply
:iconkaizer617:
Kaizer617 Featured By Owner Nov 28, 2014  Hobbyist Traditional Artist
Hey, Grim! Wanna help me pick my nose?
Reply
:iconthechamba:
theCHAMBA Featured By Owner Dec 1, 2014
=D
Reply
:iconkaizer617:
Kaizer617 Featured By Owner Dec 1, 2014  Hobbyist Traditional Artist
I miss that show!
Reply
:iconvinceishype:
VinceIsHype Featured By Owner Nov 28, 2014
Holy crap, i miss this show. This was a (g)oldie.
Reply
:iconthechamba:
theCHAMBA Featured By Owner Dec 1, 2014
no doubt!
Reply
:iconliliyan109:
Liliyan109 Featured By Owner Nov 28, 2014  Hobbyist Writer
She looks embarrassed at Grimm and Grimm is all suspicious at her and Billy is just there. hmmmmmmmmmm >_> idk what to make of that
Reply
:iconthechamba:
theCHAMBA Featured By Owner Dec 1, 2014
make of it what you like, haha
Reply
:iconsonicgirl1997:
sonicgirl1997 Featured By Owner Sep 6, 2014  Hobbyist General Artist
Mandy looks like she doesn't give a shit XD LOL
Reply
:iconthechamba:
theCHAMBA Featured By Owner Sep 6, 2014
like always!
Reply
:iconsonicgirl1997:
sonicgirl1997 Featured By Owner Sep 6, 2014  Hobbyist General Artist
Indeed
Reply
:iconbluesag:
bluesag Featured By Owner Apr 12, 2014  Hobbyist Artist
NICE!!!!!!!!!
Reply
:iconthechamba:
theCHAMBA Featured By Owner Apr 13, 2014
thanks
Reply
:iconluffy10000:
luffy10000 Featured By Owner Feb 28, 2014
super awesome :D (Big Grin) La la la la 
Reply
:iconthechamba:
theCHAMBA Featured By Owner Feb 28, 2014
cheers
Reply
:icondeideiblueeyez:
deideiblueeyez Featured By Owner Dec 9, 2013  Hobbyist General Artist
I LOVED this show, still do. Looking back on it, I'm surprised I didn't become more of a sociopath from watching it. LOL
Reply
:iconthechamba:
theCHAMBA Featured By Owner Dec 9, 2013
t'was a good show
Reply
:icondtakai:
DTakai Featured By Owner Nov 3, 2013  Student Filmographer
This is awesome, nice work :D
Reply
:iconthechamba:
theCHAMBA Featured By Owner Nov 3, 2013
thanks
Reply
:icondtakai:
DTakai Featured By Owner Nov 3, 2013  Student Filmographer
you're welcome :D
Reply
:iconneyebur:
Neyebur Featured By Owner Oct 31, 2013
This is PERFECT
Reply
:iconthechamba:
theCHAMBA Featured By Owner Oct 31, 2013
haah thanks
Reply
:iconmufasatheking:
MufasaTheKing Featured By Owner Oct 10, 2013
I love how you draw these cartoons!
Reply
:iconthechamba:
theCHAMBA Featured By Owner Oct 10, 2013
thanks!
Reply
:iconorochifinikusu:
orochifinikusu Featured By Owner Oct 7, 2013
LOOOOOOOOOOOOOL! thats looks awesome.
Reply
:iconthechamba:
theCHAMBA Featured By Owner Oct 7, 2013
thanks
Reply
:iconluistok1:
luistok1 Featured By Owner Sep 25, 2013
man it look awesome:squee-love: - PLZ 
Reply
:iconthechamba:
theCHAMBA Featured By Owner Sep 30, 2013
thanks
Reply
:iconpopculture-patron:
Popculture-Patron Featured By Owner Sep 23, 2013  Student Writer
Shinigami: HEYA HEYA HEYA, I'm Grim's new replacement, Shinigami.

Mandy: Too peppy, NEXT!

Grim Reaper: I'm the grim reaper, I like pudding pops and time traveling with fat guys.

Mandy: Norm MacDonald? What are we? Fairly Odd Parents? NEXT!

Ryuk: I give books of indescribable power to people who I think it'd be interesting to see use them.

Mandy: You'll do nicely.
Reply
:iconsagesrus:
SagesRUs Featured By Owner Sep 24, 2013
lol and that is why Ryuk and Mandy are NOT ALLOWED TO MEET UNDER ANY CIRCUMSTANCES!!!
Reply
:iconpopculture-patron:
Popculture-Patron Featured By Owner Sep 24, 2013  Student Writer
Yep, but there are surprisingly few reapers in animation, at least well known ones
Reply
:iconferysew:
Ferysew Featured By Owner Sep 23, 2013
I could see her wearing pants
Reply
:iconthechamba:
theCHAMBA Featured By Owner Sep 30, 2013
hah
Reply
:iconcatsfan101:
Catsfan101 Featured By Owner Sep 21, 2013
lol
Reply
:iconthechamba:
theCHAMBA Featured By Owner Sep 30, 2013
olo
Reply
:iconcatsfan101:
Catsfan101 Featured By Owner Oct 2, 2013
lolololoolloolloolol
Reply
:iconj4b:
J4B Featured By Owner Sep 21, 2013  Hobbyist Digital Artist
Ooh, nicely done.
Reply
:iconthechamba:
theCHAMBA Featured By Owner Sep 30, 2013
thanks
Reply
:iconkiwijr:
KiwiJr Featured By Owner Sep 20, 2013
Mandy with a nose! :omfg:
Reply
:iconthechamba:
theCHAMBA Featured By Owner Sep 30, 2013
yep
Reply
:iconmonterrang:
monterrang Featured By Owner Sep 20, 2013  Student General Artist
DESTROYED US ALL!
Reply
:iconthechamba:
theCHAMBA Featured By Owner Sep 30, 2013
mmhm
Reply
:iconnamiedanielle:
NamieDanielle Featured By Owner Sep 20, 2013
Billy's face is just, perfect XDD
Reply
:iconthechamba:
theCHAMBA Featured By Owner Sep 30, 2013
=)
Reply
:iconrussdog:
RussDog Featured By Owner Aug 28, 2013
loved this show! wish they'd air it again
Reply
:iconthechamba:
theCHAMBA Featured By Owner Sep 3, 2013
wish they'd release the DVD seasons
Reply
:iconmongoose9634:
Mongoose9634 Featured By Owner Jul 26, 2013  Hobbyist General Artist
God I fucking love it lol
Reply
:iconthechamba:
theCHAMBA Featured By Owner Jul 26, 2013
=)
Reply
:icontoxicwyvern:
ToxicWyvern Featured By Owner Jun 20, 2013  Hobbyist Traditional Artist
Excellent interpretation of the characters. You did a really good job with Billy.
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
May 20, 2013
Image Size
274 KB
Resolution
1100×1284
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
48,433 (9 today)
Favourites
4,607 (who?)
Comments
351
×