Shop Mobile More Submit  Join Login
Alternate Outfit by theCHAMBA Alternate Outfit by theCHAMBA
:iconrobaato:'s meme :

Here's my alternate contribution.

Original version:

Done live doing a BlogTV stream.

-tools-
PSCS3/Intuos2
Add a Comment:
 
:iconcbgink:
CBGINK Featured By Owner Jan 19, 2011  Professional Digital Artist
Ha ha dude your nuts!!!
Reply
:iconrarn-barn:
RaRn-BaRn Featured By Owner Jan 19, 2011
Cute as!
Reply
:iconkittychan2005:
Kittychan2005 Featured By Owner Jan 15, 2011  Hobbyist General Artist
^__^
Reply
:iconleonidas666:
Leonidas666 Featured By Owner Jan 14, 2011  Hobbyist Digital Artist
Moustache - lol :lol:
Reply
:iconzng:
ZNG Featured By Owner Jan 12, 2011  Professional
you sir, are pretty much amazing.
Reply
:iconbeardrooler:
beardrooler Featured By Owner Jan 10, 2011  Hobbyist General Artist
you look like jose rizal. our national hero
Reply
:icondskehan2004:
DSkehan2004 Featured By Owner Jan 10, 2011  Hobbyist Traditional Artist
That's cool
Reply
:icondarkereve:
DarkerEve Featured By Owner Jan 10, 2011
Like this outfit version awesome Jeff heheehe.......WAIT...you are YOUNGER than me :omfg:
Reply
:iconqurious:
Qurious Featured By Owner Jan 9, 2011
haha awesome design and love the quote.
Reply
:iconenmity88:
EnMity88 Featured By Owner Jan 9, 2011
IMO the mustache reigns supreme!
Reply
:iconthevampiredio:
thevampiredio Featured By Owner Jan 9, 2011  Professional Digital Artist
me likes!
Reply
:iconvashtastic:
Vashtastic Featured By Owner Jan 9, 2011   Digital Artist
mustache!
Reply
:iconfikziejon:
Fikziejon Featured By Owner Jan 9, 2011
haha both are sick but this one wins by noselength :P
Reply
:icone-mann:
E-Mann Featured By Owner Jan 9, 2011  Professional
I like the way you already have an alternate costume lol
Reply
:iconthunderking:
thunderking Featured By Owner Jan 9, 2011  Student General Artist
you look like the well spoken guy with lots of fancy combos, you'd be a fan fave cause you'd probly have a cheap juggle or some trick move.
Reply
:iconrobaato:
Robaato Featured By Owner Jan 9, 2011  Professional Digital Artist
So sick. So so so sick.
Reply
:iconbachterman:
bachterman Featured By Owner Jan 9, 2011
the moustache is epic. also: "gentlemen!"
Reply
:iconthehereticmike:
TheHereticMike Featured By Owner Jan 8, 2011
"Let us fight like Gentlemen" comes to mind. :)
Reply
:icontedbob:
Tedbob Featured By Owner Jan 8, 2011
Yeah, I like this one better.
Reply
:icondoofusofdestiny:
doofusofdestiny Featured By Owner Jan 8, 2011
This is just better.
Reply
:iconomar-dogan:
Omar-Dogan Featured By Owner Jan 8, 2011  Professional General Artist
Well now i have to do one!
Reply
:iconrobaato:
Robaato Featured By Owner Jan 9, 2011  Professional Digital Artist
WOOOOP!
Reply
:iconzebes:
ZEBES Featured By Owner Jan 8, 2011  Hobbyist
You totally look like the weird kind of character that can surprise you with tricky random attacks, kinda like Bulleta :D
Reply
:iconzeoarts:
zeoarts Featured By Owner Jan 8, 2011  Professional General Artist
cool!
Reply
:iconimjeanneus:
imJEANNEus Featured By Owner Jan 8, 2011
that is just soooo awesome!! LOL!
Reply
:iconzillabean:
zillabean Featured By Owner Jan 8, 2011  Professional Digital Artist
Very classy, sir.
Reply
:iconholymane:
HolyMane Featured By Owner Jan 8, 2011  Hobbyist Traditional Artist
was this oen done digitaly?
i mean your lines looks like digital ink quitte frequently but this one l?

anyway awesome i'd totally choose you using this outifit!
Reply
:iconyanyu:
YanYu Featured By Owner Jan 8, 2011
So dapper!!
Reply
:icontree-ink:
Tree-ink Featured By Owner Jan 8, 2011  Professional Digital Artist
And the winner is!
Reply
:iconoxzephyr-kunxo:
OxZephyr-KunxO Featured By Owner Jan 8, 2011
We got some dapper Aussies in the building. ;D
Reply
:iconwraithdragon:
wraithdragon Featured By Owner Jan 8, 2011  Hobbyist General Artist
Ahahahaaa!!
Dapper Chamba is the bomb!!! =D
Reply
:iconusthejuice:
UStheJUICE Featured By Owner Jan 8, 2011  Student Digital Artist
This is the version I was waiting for
Reply
:icontyrant19:
Tyrant19 Featured By Owner Jan 8, 2011  Hobbyist Digital Artist
if this were facebook, I'd click the like button ;)
Reply
:iconmallaard:
mallaard Featured By Owner Jan 8, 2011  Hobbyist Digital Artist
I don't think I would fight a gent with as much style and class as the fellow in this drawing. Unless you threw your razor-edged hat at me, then it would be on like Donkey Kong.
Reply
:iconc-weaponx:
C-WeaponX Featured By Owner Jan 8, 2011  Hobbyist General Artist
all u need now is a pimp stick
Reply
:iconaizhaodao:
AiZhaoDao Featured By Owner Jan 8, 2011  Hobbyist Artist
The curly mustache and bowler hat are what it's all about.
Reply
:icondr-conz:
dr-conz Featured By Owner Jan 8, 2011  Professional Digital Artist
lol jeff this is awesome i gotta put down for this
Reply
:icontsukinoyagami:
tsukinoyagami Featured By Owner Jan 8, 2011  Professional Filmographer
This picture highlights everything that makes you awesome.

And by everything, I mean that mustache.
Reply
:iconjesska-jesska:
Jesska-Jesska Featured By Owner Jan 8, 2011  Student Digital Artist
Biggest smile on my face right now. Thanks for this picture haha. :3 I love it.
Reply
:icondiswir:
Diswir Featured By Owner Jan 8, 2011  Hobbyist Traditional Artist
great!
Reply
:iconjamfisher:
JamFisher Featured By Owner Jan 8, 2011  Student
Hmm... That moustache makes the bowtie rock even more.
Reply
:icon1amm1:
1amm1 Featured By Owner Jan 8, 2011  Student General Artist
i like this oufit better =D
Reply
:icongeehale:
GeeHALE Featured By Owner Jan 8, 2011  Professional Digital Artist
Wicked! Gonna have to do one, now!
Reply
:icond-m-8-1:
D-M-8-1 Featured By Owner Jan 8, 2011  Hobbyist Digital Artist
Damn and I thought the original was beast, this one takes the cake.
Reply
:iconmanu-g:
Manu-G Featured By Owner Jan 8, 2011  Professional Digital Artist
Finally I must do this meme.
It's totally EPIC!!
Reply
:iconspike941:
spike941 Featured By Owner Jan 8, 2011  Hobbyist General Artist
LOL, there it is was wondering where the stache was!
Reply
:iconhylian-rinku:
Hylian-Rinku Featured By Owner Jan 8, 2011
Ahh there it is x) Faaantastic :>
Reply
:iconfooray:
FooRay Featured By Owner Jan 8, 2011  Professional Artist
2nd player costume is ill!
Reply
:iconcrimsongear:
CrimsonGear Featured By Owner Jan 8, 2011  Hobbyist Digital Artist
All that's missing is the monocle. =P
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
January 8, 2011
Image Size
155 KB
Resolution
800×1039
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
12,323 (2 today)
Favourites
265 (who?)
Comments
49
×